HOPPENBROUWERS - Meraki - Hart voor content
Neem contact op
Brandmovie, Social & Fotografie

HOPPENBROUWERS

“Je ziet het misschien niet, maar techniek is overal.”

In deze campagne laten wij samen met Hoppenbrouwers Techniek zien hoe techniek ons dagelijks leven comfortabeler, veiliger en duurzamer maakt. Voor onze generatie maar ook voor de generaties na ons.

Het fijne concept komt van Today is Canday. Dit is verder uitgewerkt door Meraki en regisseuse Daphne van de Berg. En uitgevoerd door de altijd gezellige DOP Job Kraaijeveld en fotograaf Sjors Massar.

En het belangrijkste: Hoppenbrouwers Techniek heeft met deze campagne de vooraf gestelde doelstellingen ruimschoots behaald en is hij bovendien zowel intern als extern zeer goed ontvangen.

Bekijk ook eens

TRIMBOS

Online experience

POSTNL

business to business communicatie

HOPPENBROUWERS

Employer Branding
Hart voor uw project

Heb jij een project waar ons hart sneller van gaat kloppen?

Neem contact op